Totalt antall sidevisninger

lørdag

Old time!!

Fick en sådan där flashback och började tänka på Falun, old time ago!!
14 var en underbar tid.. Jag gick på svärdsjö skolan, bodde på landet där de faktiskt gick bussar! (tro de eller ej) Lekte runt med Linnea och jag minns att hon ringde sin pappa en gång, jag ville att hon skulle följa med hem till mig men hon fick inte. :'(  Sedan flyttade jag till Järnet inne i stan efter en tid. Där träffade jag Hanna och Emma, hur jag träffade dem minns jag inte, helt plösligt började vi bara umgås..
Jag har ingen bild på dem, men vi bildade vår egen grupp, vi kallade oss för "Street Angels"
Emma gillade rosa lite, och red. Hanna spelade Hockey och alla vi tillsammans skatade och hade jämt kul, vi sågs nästan varje dag. En dag så satt jag i mitt fönster, som jag nästan jämt gjorde,  eftersom jag ville vara ute även fast jag inte fick. Då gick Linnea förbi, vi bestämde att hon skulle komma och dricka kaffe på tisdagen efter.

 Från Falu Kuriren ( dem intervjuade mig om att skolorna smsar till föräldrna om eleverna skolkar)

 taget med min gamla Nokia <3 R.I.P :(


aa jag var lite knäpp på den tiden...


Vilket fall som helst! Jag vill HEM! Där folk faktiskt fattar att man skämtar och inte står som töra pinnar...

Jag vill ha min tatuering gjord och ett par piercingar isatta... Men det får vänta ett tag till..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skillnaden mellan nyktert och onyktert är jävligt liten