Totalt antall sidevisninger

mandag

Stallmåndag

Det känns så konstigt. En måndagskväll i stallet, jag red
Otylia, aldrig ridit henne men hon var lugnet själv. Dock var hon lite trögstartad. Ingen växelspak precis som du kunde växla upp med ;)det kändes jätte bra, men det var något som saknades, ingen person som krossar mig och bryter ner mitt självförtroende totalt. Till det instabila stadiet där jag kryper ihop som en krumpen potät på hästryggen med en känsla i magen som känns som jagvetintevad. Värre än bakis illamåendet man har dagenefter. Den fanns aldrig när jag red för annso, Lena eller hanne bara för L och K. Det värsta är ju att jag vill ju ha tillbaka de men jag kan ju inte rida i nybörjar gruppen där dem fortfarande går Me ledare... Och L kommmer ju inte tillbax. Men jag vill inte tillbaka dit heller.. Nästa gång är det hoppning. Då ska jag hoppa Otylia, vi får se hur de går:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skillnaden mellan nyktert och onyktert är jävligt liten