Totalt antall sidevisninger

mandag

18 år?

Ja i lördags fyllde jag alltså 18 år... Jag var nyopererad och hoppade ( hoppar) på kryckor..
Först efter jag vaknde så gick jag till Marina x2, thomas och oskar där jag även träffade magda, och tre till som jag inte minns namnet på. Där de, bjöd mig på hemmagjord pizza och ett glas rött ( sorry rött vin är inte min cup of the) sedan stannade jag där typ 6 timmar x) sedan åkte jag och mamma ut å åt, jag hade ingen aptit å åt inte förens dagen efter.. sedan åkte vi hem där jag bytte om å sedan kom robin å vi gick till Sportsbar där jag drack min första lagliga drink. Sedan efter nån timme som sophie å shayan å dem kommer ju inte in då gick vi å drack på laglig plats ;) Köpte cigg till Sophie för hon var utan. Idag kommer Pia och ska fika å jag ska ha hållla på med mitt projeket arbete, har skrivit ut 40 (!) målarbilder med djur på... hästar i olika former å teletubbies nalle puh o nån mer... Nu lektion om 20 min ska kravvla mig dit :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skillnaden mellan nyktert och onyktert är jävligt liten