Totalt antall sidevisninger

mandag

Jahapp

Då var man student då.. Vi har mössprovning 3 oktober. Dagen har gått fint, druckit en kopp starkt kaffe hos både Pia och i skolan så jag gick lite på högvarv när jag kom till stallet.. Stallet idag var en riktigt cirkus var i princip bara jag som hade tjurig ponny och kunde rida ;) men dock så var jag rädd... Så rädd.. visst jag kunde galoppera och hålla henne fin på tygeln.. Men jag var så rädd som sagt. Galopperade nästan ett helt varv utan att hålla i annat än tyglarna. Jag var inte säker.. JAg tvivlade på mig själv när jag vet att jag kan.. Kröp ihop som en sur potatis där uppe på häst ryggen, när jag egentligen kan sitta jätte fint i galoppen.
Dem andra hade ridit med ledare fram tills idag ( jag är i fel grupp jag vet -.-')  deras hästar sprang huller om buller över hela ridbanan och till slut slog jag mig själv för ansiktet för de såg helt ut som nybörjare..
Maria vet att jag kan. Så tror hon vet med att det är lite fel grupp för mig med.. Jag vet inte... Jag tror för lite på mig själv för att lyckas.. Och tävling den 9 i dressyr kan jag helt enkelt bara ge upp.. Jag klarar det inte.. Jag vet det.




Men jag älskar dig ändå gulliga ponny, utan dig är jag inget <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skillnaden mellan nyktert och onyktert är jävligt liten